Sunday, July 09, 2006

Geld lenen

Er zijn verschillende manieren om geld te lenen, je kun namelijk verschillende leningen afsluiten. Ik heb zoals gewoonlijk de verkeerde keus gemaakt. Hier mijn verhaal

Het was zondag een week geleden gebeurd, ik was op weg naar de makelaar omdat ik mijn tweede huisje in Thailand wilde kopen. Maar daar voordat ik daar aan kwam kwamen de problemen al (ik had het moeten voorzien) Toen ik daar heen fietste moest ik een stukje over de stoep, en ja hoor als er bankovervallen zijn zijn ze er niet, als er kleine kindertjes gelokt worden zijn ze er niet, als er rellen zijn zijn ze te laat (anders waren er geen rellen) maar als ik over de stoep fiets zijn ze ineens met z'n zessen! De Politie. Weet je wel van die mensen die bekeuringen uitschrijven zodat de regering de belastingen kan verlagen die je zelf dus uiteindelijk 3x zo hoog terug betaald. Maargoed ik werd dus van me fiets gesleurd door dat ouwe vrouwtje, dat is op zich al heel frustrerend, het was niet eens een grote bodybuilder, nee een oud vrouwtje die ook aan het doorwerken is voor een mooi 2e huis in Thailand. Nou daar hoef ik nu dus ook niet meer heen. Maargoed ik werd daar dus aangehouden en er werd mij vriendelijk bevolen mijn id kaart te laten zien. Ik doe dat braaf, want ik ben braaf opgevoed. Maar ik krijg wel een bekeuring van 40 euro! Nou ik was natuurlijk heel erg boos en ging door naar de makelaar, waar ik natuurlijk al veel te laat voor was omdat het schrijven van die bekeuring zo retelang duurde omdat dat mens stond te trillen van de cafeïne en de nicotine.
Maargoed eenmaal opweg naar de makelaar ging het natuurlijk ook nog even plenzen van de regen. En was ik helemaal doorweekt bij de makelaar aangekomen. Wat blijkt, makelaardij gesloten!!! ik was net tien minuten te laat! Nou goed ik weer naar huis, en ben toen van ellende maar aan mijn websites gaan werken. Toen ging ik een beetje op een forum rondhangen waar allemaal andere mensen met dezelfde kwaaltjes als ik rondhangen (websites maken) en toen stuitte ik opeens op een geld lenen website terecht! Dus ik die site doorgelezen en uiteindelijk had ik er genoeg van geleerd dat ik wel wist dat ik bij de makelaar waar ik een afspraak mee had flink werd opgelicht.

Dus waar de politie al niet goed voor is bij het lenen van geld. Het kost een paar centen maar dan kun je er wel een hoop op besparen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home