Tuesday, July 11, 2006

Geld pinnen

Gisteren was het weer eens zo ver, mijn haar was way too long! Ik ging dus naar de kapper, en ik heb een scheijthekel aan de kapper. Je haar is of te kort geknipt, of te lang gebleven, of ze hebben weer eens een stuk uit je oor gehakt. En de rest van die dag die fokking irritante jeuk! Maargoed eens in de zoveel tijd moet het toch echt gebeuren en gisteren was het weer zo'n dag.

Ik ging voor de verandering eens naar een andere kapper waar de prijs twee keer zo laag was als bij degene waar ik normaal gesproken heen ga. Maar ik ging eerst op zoek naar een pinautomaat omdat ik niet kon pinnen bij die kapper. Dus ik ging naar het pinautomaat op het vijf meiplein bij de ing bank, maar die was wegens technisch onderhoud buiten gebruik. Toen ging ik de binnestad in omdat ik wist dat daar ook nog een pinautomaat was, maar die deden het ook allemaal niet meer! Nou goed, uiteindelijk was de fortis bank zo vrij om mij geld te geven en kon ik eindelijk naar de kapper. Nou dat was weer eens een zinloze blog over een zinloze dag uit het zinloze leven van mij.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home