Tuesday, July 11, 2006

Zinloos geweld

Misschien was het je al opgevallen maar er staan echt alleen maar zinloze blogs op deze blogspot. En dat komt vooral omdat ik een beetje content aan het genereren ben zodat ik niet gezien word als spamblog door blogger. Want dit is een hele mooie pr 5 blog en daar kan ik natuurlijk een aardig zakcentje mee bijverdienen als ik er tekstlinks op ga verkopen. En dan kan ik ook meteen mijn andere websites promoten en een beetje hogere linkpopularity verkrijgen.
Ik ben daarom dus zo veel mogelijk aan het typen op dit moment wat over zo weinig mogelijk gaat, want als ik teveel links in mijn blogs opneem wordt deze blog misschien wel op nonaktief gezet door blogger en ben ik mijn mooie pr 5 blog kwijt ;( en dat is niet de bedoeling.
Dus ik ga nog even door met onzin typen over mijn saaie leven en probeer jullie zoveel mogelijk te tergen en kwellen met dit zinloze geweld. Want in Nederland is tegenwoordig alles zinloos geweld, als je een mug zo hard doodmept dat ie uit elkaar spat is al gauw zinloos geweld, volgens die mensen die dat vinden moet je een mug zo zacht doodmeppen dat ie dood is maar niet weg gevaporized. Nou ik kan nog wel meer zinloze voorbeelden geven maar ik denk dat ik nu wel genoeg onzin gelult heb over deze zinloze blog uit mijn zinloze leven en deze laatste zin klinkt wel heel zinloos depressief. Maargoed, prettige dag nog verder!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home